دیبا موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید 98 - دانلود آهنگ شاد

دیبا موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید 98 - دانلود آهنگ شاد

دانلود جدید ترین آهنگ های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم . دانلود فول آلبوم

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ داره بارون میزنه مهراد جم

شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸، ۰۲:۱۴ ب.ظ

سورپرایز امشب آهنگ جدید و بسیار غمگین و زیبای داره بارون میزنه از مهراد جم با متن سیگار دستم کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ با لینک مستقیم

New Music Mehraad Jam Called {Dare baroon mizane} Direct Links & TEXT In DibaMusic

دمو آهنگ قرار گرفت…تیزر تصویری قرار گرفت

دانلود آهنگ جدید دارون بارون میزنه مهراد جم

متن آهنگ زیبای مهراد جم – داره بارون میزنه

 

داره بارون میزنه نم نم

خیابونا چه سردن

دارم از اون کوچه رد میشم

♫اهنگ داره بارون میزنه مهراد جم♫

که تورو توش گمت کردم

سیگارم دستم

همون پالتوییو که خریدی تن کردم

من بازم بغض کردم

این آهنگ با کیفیت بالا و در دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ با لینک مستقیم و مصرف اینترنت نیم بها از سایت ما دانلود نمایید

 

https://dibamusic.live/dare-baroon-mizane/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی