دیبا موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید 98 - دانلود آهنگ شاد

دیبا موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید 98 - دانلود آهنگ شاد

دانلود جدید ترین آهنگ های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم . دانلود فول آلبوم

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید ناخدا ماکان بند

سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۰ ق.ظ

New Music Macan Band Called {NaKhoda} Direct Links & TEXT In DibaMusic

تنظیم کننده : امیرمیلاد نیکزاد و حسین غمگین – میکس و آهنگ : محمد فلاحی

دانلود آهنگ جدید ناخدا ماکان بند

 

دانلود آهنگ جدید ناخدا ماکان بند

https://www.pinterest.com/pin/362750944986534160

متن آهنگ غمگین و زیبای ماکان بند – ناخدا

این وسط افتادم و کسی منو نمیفهمه

ای خدا کاری بکن ناخدا چه بی رحمه
کشتی بی جون منم که راهو واسه تو ساختم

فکر نکن تو بردی نه من به خودم باختم
این وسط افتادم و کسی منو نمیفهمه

ای خدا کاری بکن ناخدا چه بی رحمه
کشتی بی جون منم که راهو واسه تو ساختم

فکر نکن تو بردی نه من به خودم باختم

♫اهنگ ناخدا ماکان بند♫

رد پاهات هنوز روی قلبمه

همین رد پاها نمک روی زخممه
انگاری ساحلم با من همدرده

هردومون منتظریم ناخدا برگرده
این وسط افتادم و کسی منو نمیفهمه

ای خدا کاری بکن ناخدا چه بی رحمه
کشتی بی جون منم که راهو واسه تو ساختم

 

عکس و بیوگرافی مهراد جم خواننده پاپ

  • فرهاد طالبی

ماکان بند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی