دیبا موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید 98 - دانلود آهنگ شاد

دیبا موزیک دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید 98 - دانلود آهنگ شاد

دانلود جدید ترین آهنگ های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم . دانلود فول آلبوم

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید ریشه در خاک سالار عقیلی

سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۲۵ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید ریشه در خاک سالار عقیلی

 

خشک تشنه روزی کوچ خواهی کرد و اشک من تو را بدرود خواهد کرد ♫♪♭
نگاهت تلخ و افسرده است دلت را خار خار نا امیدی سخت آزرده است
غم این نابسامانی همه توش و توانت را ز تن برده است ♫♪♭
تو با خون و عرق این جنگل پژمرده را رنگ و رمق دادی

UpMusicTag دانلود آهنگ سالار عقیلی ریشه در خاک
تو با دست تهی با آن همه طوفان بنیان کن در افتادی ♫♪♭
من اینجا ریشه در خاکم من اینجا عاشق این خاک اگر آلوده یا پاکم
من اینجا تا نفس باقیست میمانم من از اینجا چه میخواهم نمیدانم ♫♪♭

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

سالار عقیلی ریشه در خاک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی